Home Cursos * Cursos de Conversación Cursos de Conversación
Cursos de Conversación E-mail
This course is designed to improve listening, speaking, and pronunciation skills in English. Through interactive activities, students will develop fluency in their verbal communication skills.
The ability to speak English and be understood is essential for future professionals.  This course will provide students with opportunities to develop better pronunciation and speaking skills and to practice them in a non-threatening environment.
Students are evaluated based on their participation and performance in class activities and their completion of assignments. Grades for this course are Pass or Fail.

Objetivo:

Este curso esta diseñado para mejorar las habilidades auditivas y de pronunciación de los estudiantes, a través de actividades interactivas los estudiantes desarrollaran fluidez y habilidades para la comunicación verbal en el idioma. La habilidad de hablar ingles y ser entendido es esencial para los futuros profesionales.

Este curso provee a los estudiantes la oportunidad de desarrollar una mejor pronunciación.

Los estudiantes son evaluados con base en su participación en clase y el desarrollo de actividades

• Students wil be able to recognize basic question formats and respond appropriately (i.e. is the question soliciting information, or a simple yes/no answer?).
  • Students will be able to ask questions appropriate to a situation and solicit specific information.
  • Students will be able to pronounce English consonants and vowels in natural language settings so that their communication is recognizable and comprehensible.
  • Students will be able to participate in informal conversations on general topics.

Dirigido a:

Estudiantes de pregrado de la Universidad Nacional de Colombia

Duración:

Costo:

Para estudiantes de pregrado no tiene costo.

Más Información:

Este curso es ofrecido por la Dirección Académica en el marco del proyecto de inversión Fortalecimiento de las Competencias en Lenguas Extranjeras